Vzdělávací seminář:
Platební karty v účetní praxi včetně zpracování vnitřní směrnice

Číslo semináře / VS: 24015

Pořádá Svaz účetních Hradec Králové, z.s.
Přednáší Ing. Dana Vankeová
certifikovaná účetní, zkušená lektorka účetní a daňové problematiky
Termín pondělí 16. května 2022
Začátek

9.00 hodin (prezence od 8.45 hodin, předpokládaný konec cca 13.00 hodin)

Místo Hradec Králové - přesné místo konání bude upřesněno týden před konáním semináře

Program semináře

Na semináři se naučíte správně používat platební karty zaměstnavatele včetně jejích zaúčtování a řešení problematiky hmotné odpovědnosti zaměstnanců, také se seznámíte se zásadami zpracování vnitřní směrnice.

Obsah:
1. Základní informace o platebních kartách
- používání platebních karet zaměstnavatele
- osoby oprávněné používat platební karty 
- vydání firemní karty a převzetí karty zaměstnancem
- pravidla pro používání platebních karet včetně nastavení limitu
- evidence platebních karet
- PIN a jeho změna   
- ztráta a blokace platební karty - nastavení pravidel
- výběr bankomatu dle poskytovatele platební karty
- platební karty při tuzemských pracovních cestách
- platební karty při zahraničních pracovních cestách
- použití platební karty pro výběr hotovosti do pokladny
- vyúčtování plateb a výběrů platební kartou
- použití platebních karet pro úhradu firemních nákupů
- používání soukromých platebních karet pro účely zaměstnavatele  
- chyby v požívání platebních karet
2. Povinnosti dle Zákoníku práce – zákon 262/2006 Sb. 
- dohoda o odpovědnosti za svěřené prostředky
3. Problematika dle zákona o účetnictví - zákon 563/1991 Sb.
- náležitosti dokladů při platbě kartou
- účtování výběru platební kartou v průběhu roku
- účtování výběru platební kartou k rozvahovému dni
- účtování úhrad platební kartou
- chyby v účtování
4. Zpracování vnitřní směrnice na platební karty

SEMINÁŘ PROBĚHNE PREZENČNÍ FORMOU A ON-LINE FORMOU WEBINÁŘE. V POZNÁMCE U PŘIHLÁŠKY UVEĎTE, O JAKOU FORMU ÚČASTI MÁTE ZÁJEM.
Cena v případě účasti na on-line semináři:
- člen SÚ = Kč 2.000,-- včetně DPH
- ostatní = Kč 2.100,-- včetně DPH

Meeting se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:
- Nainstaloval(a) tzv. Zoom Client for Meetings zde https://zoom.us/download - první Download odkaz. Používání Zoom Meeting je pro Vás zdarma.
- Spustil(a) stáhnutý program Zoom Client a kliknul(a) na modré tlačítko Join, (přidat se k meetingu/setkání).
Přístupové údaje pro on-line připojení obdržíte od nás mailem 24 hodin před konáním akce.

Pro členy SÚ
2 300 Kč
s DPH
Pro ostatní
2 500 Kč
s DPH