Otázka v diskusi:
Účetnictví POHODA

Radek, 24.7.2016

Dobrý den,
Když chci v daňové evidenci evidovat náklady, tak jaký je rozdíl mezi pokladnou a přijaté faktury ?
Něco koupím a je to můj náklad, ale nevím kam to přesně dát ? Zda do pokladny jako výdaj a nebo do přijatých faktur. Když to budu dělat vše přes pokladnu bude s tím nějaký problém ?

Předem děkuji.

3 odpovědi:

  • Ludmila, 14.11.2016

    Já to dělám takto:
    hotově do 10000,- dávám do pokladny,

    hotově nad 10000,- a vše, co je zaplaceno převodem, dávám do závazků (tj.přijatých faktury)
  • Ingrid, 16.12.2016

    Pokud vedete daňovou evidenci - skutečným nákladem jsou zaplacené doklady.
    Hlavní rozdíl mezi agendou pokladna a agendou faktury je ta, že z pokladny jdou doklady do peněžního dokladu (tedy do nákladů, případně výnosů) a z faktur ne.
  • Ingrid, 16.12.2016

    Omlouvám se za chybu - ne do peněžního dokladu ale do peněžního deníku.

Chcete-li odpovídat v diskusi, musíte se nejprve přihlásit.