Dobrý den,
Když chci v daňové evidenci evidovat náklady, tak jaký je rozdíl mezi pokladnou a přijaté faktury ?
Něco koupím a je to můj náklad, ale nevím kam to přesně dát ? Zda do pokladny jako výdaj a nebo do přijatých faktur. Když to budu dělat vše přes pokladnu bude s tím nějaký problém ?
Předem děkuji.
3 odpovědi:
Ludmila,
14.11.2016
Já to dělám takto:
hotově do 10000,- dávám do pokladny,
hotově nad 10000,- a vše, co je zaplaceno převodem, dávám do závazků (tj.přijatých faktury)
Ingrid,
16.12.2016
Pokud vedete daňovou evidenci - skutečným nákladem jsou zaplacené doklady.
Hlavní rozdíl mezi agendou pokladna a agendou faktury je ta, že z pokladny jdou doklady do peněžního dokladu (tedy do nákladů, případně výnosů) a z faktur ne.
Ingrid,
16.12.2016
Omlouvám se za chybu - ne do peněžního dokladu ale do peněžního deníku.
Chcete-li odpovídat v diskusi, musíte se nejprve přihlásit.
K provozování webu svaz-ucetnich.cz využíváme cookies – soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.