můžete mi někdo poradit, jak účtovat ochutnávky vína na výstavách a ochutnávky při nabídce vína(zboží) klientům
Děkuji
1 odpověd:
Vilda,
5.2.2010
Náklady spojené s ochutnávkami vína na výstavách či při nabídce vín zákazníkům lze považovat za běžným reklamní náklad (tzn. i daňový). O takovéto "spotřebě" vína je dobré vést podrobnější evidenci: např. o jakou akci (výstavu) se jednalo nebo pro koho konkrétně byla ochutnávka vín zorganizována, kolik vína se vydalo atd.
;)
Chcete-li odpovídat v diskusi, musíte se nejprve přihlásit.
K provozování webu svaz-ucetnich.cz využíváme cookies – soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.