15. 2. 2017
Spuštění 2. vlny EET k datu 1. 3. 2017 se nezadržitelně blíží. Zcela jistě se i na Vás obrací Vaši klienti s žádostí o radu, který systém si mají vybrat.
Říkáte si, jak se v jednotlivých nabídkách zorientovat a jaké řešení klientům odpovědně doporučit? Doporučte to řešení, které je námi ověřené, otestované, spolehlivé, usnadní Vám práci a dá Vám přehledně všechny potřebné informace.
Používáte účetní systémy Money, Pohoda nebo Helios?
O2 dokončuje propojení pokladního systému eKasa s účetním software Pohoda, Money a Helios tak, aby všechno fungovalo co nejjednodušeji.
eKasa a účetní software si budou vzájemně vyměňovat všechna podstatná účetní a skladová data.
Jak to celé bude vypadat?
Vše potřebné z O2 eKasy budete mít v účetním systému a naopak.
Kdy to bude dostupné?
Pohoda – 15. 2. 2017
Money – 28. 2. 2017
Helios – 15. 3. 2017
Používáte jiný účetní software?
I v tom případě Vám eKasa umožňuje získat přehledně všechny informace potřebné pro zaúčtování.
Systémů pro EET se prodává celá řada. V čem je eKasa jiná?
V současné chvíli je O2 eKasa nejprodávanější řešení v České republice, které používá více než 13 tisíc zákazníků z různých oborů podnikání.
Z první vlny EET víme, že nechat řešení na poslední chvíli může vystavit Vaše klienty, ale i Vás zbytečnému stresu.
Upozorněte Vaše klienty, ať s výběrem EET řešení nečekají.
Objednání je velmi jednoduché: Linka eKasa 800 16 16 16
https://www.o2.cz/podnikatel/elektronicka-evidence-trzeb/