7. 2. 2025
Zaměstnavatelé, kteří ve dnech od 1. 2. do 4. 2. 2025 podávali přehled o výši pojistného za období leden 2025 (formulář PVPOJ25) prostřednictvím datové schránky, obdrželi hlášku o chybě. Tato technická chyba je již opravena. ČSSZ se omlouvá za způsobené komplikace a žádá tyto zaměstnavatele, aby přehled podali znovu (pokud tak již neučinili).
Zaměstnavatelé mají povinnost každý měsíc poslat ČSSZ přehled o výši pojistného. Pro pojistná období od ledna 2025 se používá nový formulář PVPOJ25. V době od 1. 2. do 4. 2. 2025 byla zjištěna chyba, která neumožnila výše uvedený formulář do systémů ČSSZ odeslat. Šlo o technickou chybu, která je již opravena, a systém ČSSZ již všechna podání PVPOJ25 přijímá.
Tato chyba se týkala pouze zaměstnavatelů, kteří formulář odeslali v době od 1. 2. do 4. 2. 2025 s elektronickým podpisem nebo přes datovou schránku. Zaměstnavatelé, kteří formulář posílali přes datovou schránku, obdrželi hlášku o zamítnutí. Zaměstnavatelé, kteří formulář posílali s elektronickým podpisem, neobdrželi žádnou hlášku o přijetí nebo o zamítnutí.
Žádáme proto všechny zaměstnavatele, kterých se tato situace týká, aby formulář PVPOJ25 za leden odeslali znovu, pokud tak již neučinili.
ČSSZ se omlouvá se za všechny komplikace, které zaměstnavatelům tato chyba způsobila.
Zdroj: www.cssz.cz